Rabu, 7 Oktober 2009

hidupku selalu tertekan

hari ini merupakan hari ke-6 saya membuat catatan dalam blog ini. Saya selalu rasa tertekan dengan kehidupan ini. Selepas satu masalah, datang pula satu masalah lain. Apakah ini telah ditakdirkan untuk saya, jika difikirkan memang lagi tertekan jiwa ini. Pada minggu lepas saya keluar ke pekan bersama kawan-kawan untuk membeli barang. kami keluar awal pagi dengan menaiki bas komuter. Kami tiba di pekan pada jam 11 pagi. Kami terus ke pasaraya The Mines untuk membeli barang-barang keperluan. selepas mendapatkan barangan keperluan, saya terus ke kaunter untuk membuat pembayaran tetapi malangnya dompet saya telah tercicir, memang memalukan apabila saya terpaksa memulangkan kembali segala barang-barang tersebut. semua orang memandang dengan muka sinis......saya berasa sangat malu dengan kejadian tersebu8t.

5 ulasan:

  1. sabar jer lah. Insiden cam ni biasa terjadi ..

    BalasPadam
  2. masalah adalah asam garam kehidupan
    tidak ada masalah merupakan masalah dalam kehidupan...

    BalasPadam
  3. siannyer kau...so kau btpa pas tu...

    BalasPadam
  4. mesti ko x dapat minum milo kan...x pa la jenal

    BalasPadam