Isnin, 12 Oktober 2009

Hari-Hari Yang Sepi

Minggu ini cukup membosankan, rakan sebilikku Mior Saiful Nizan balik ke kampungnya di Kuala Kangsar. Aku keseorangan diri dan berasa sangat sunyi. Katanya hari Ahad baru balik ke kolej. Selalunya sebelum tidur kami selalu berborak terlebih dahulu tentang macam-macam perkara, meliputi perkara-perkara harian yang kami hadapi. Bagi aku Mior seorang rakan yang cukup memahami perasaan aku, seandainya aku mempunyai masalah sudah pasti ada saja ideanya untuk menyelesaikan masalah aku. Aku berharap selepas tamat pengajian kami masih mampu berhubung walaupun jarak membezakan kami berdua.

5 ulasan:

  1. rileks la jenal..kami kan ada...kami pun boleh tolong dengar cerita kau..

    kata geng...apa kes??

    BalasPadam
  2. alo2 Jenal...kau kesunyian ke...aku kan ada...hahhahahahhaa...meh la berkongsi cerita dengan aku...hehhehhe

    BalasPadam
  3. sabar je laaa Zainal.kita ni kira beruntung tau sebab ada rakan sebilik yg sangat baik dan begitu memahami.terima kasih (kak Qin)rakan sebilik Nurun. susah nak cari sahabat yang baik dan sentiasa di sisi walau susah atau senang.hargailah mereka sebelum terlambat. (ingatan bersama)...hehehe

    BalasPadam
  4. ko ni jenal selalu je cite2 sdh dlm blog.sian plak aku dgr cite ko ni.
    ala lau ko nk berkongsi cite ngan aku, pun aku sudi je dgr.kite kan adik beradik se p.a. hehehe.

    BalasPadam
  5. zainal2.... hpy la skit..
    xkn sedih sokmo...
    lawa adik ko??? aku nk wat adik ipar blh x??? huhuhu

    BalasPadam