Jumaat, 29 Januari 2010

kenangan yang menyedihkan

hari ini genap 3 tahun aku dengan si dia.tetapi mungkin tiada rezeki aku terpaksa berpisah dengan dia. betapa peritnya hatiku menghadapi dugaan ini, betapa sukarnya berpisah dengan orang yang kita sayang. pengorbanan demi pengorbanan aku aku tunaikan. tapi apa kan daya hub kami telah retak ditengah jalan. aku mendoakan agar kau bahagia dengan orang yang kau cintai, aku tak memaksa kau( Azren) terus mencintai aku. apa pun tjadi aku tetap mendoakan agar kau bahagia..susah senang cabaran ini, kehidupan ku perlu diteruskan demi keluarga dikampung yang mengharapkan perubahan kehidupan. kepada kawan-kawan aku minta maaf kerana berwajah muram minggu lepas, aku minta maaf kerana kurang bercakap dengan kamu semua..hanya diblog ini aku dapat meluahkan segala perasaan ku. sekurang-kurangnya aku mendapat pengajaran dari kejadian ini.
Cinta akan menyusur tiba selepas cita-cita tercapai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan